Måndagen den 24/3 2014

Och vips så stod det tomt här i åtta dagar, det är inte lätt det här med att uppdatera alltså. Jag kan dock meddela att jag har legat dödssjuk (typ) sedan i onsdags kväll. Började få ont i halsen under dagen och sedan eskalerade det så jag inte kunde svälja på natten, woho liksom. Var i alla fall i skolan idag trots att jag inte känner mig helt frisk ”men vad gör man inte för att få komma ut lite?” sa jag dumt nog innan jag insåg att jag mycket hellre hade legat hemma i min säng och tittat på serier hela dagen istället för att ha världens onödigaste skoldag.

Övrig information om livet: Fick mysa med Noa en stund igår, är hur stressad som helst över skolan då jag har ett flertal stora arbeten på gång och jag har självklart inte börjat med någon av dom – bra Tyra, stabilt och så. Har extrem abstinens till sommaren och värmen, imorgon fyller min bror 20 & bästa Lina fyller 18 vilket är spännande hihi. På söndag får jag äntligen träffa Ludde efter över tre månader ifrån honom, blir mysigt att inte vara ensambarn längre!

Nu tänkte jag tja.. göra lite skolarbeten kanske, eller titta på one tree hill (är på säsong 6) och ja det lutar väldigt mycket mer åt one tree hill som vanligt haha.

Kommentera

