En strulig söndag

Vaknade upp bredvid min syster vid halv nio & låg sedan och pratade med henne en bra stund innan vi gick upp och gjorde scones! Gick sedan till tåget i det fina vädret och kramades hejdå innan jag hoppade på SJ-tåget som tog mig tillbaka till Göteborg. Hann stressäta, köpa biljett och gå på toa för att sedan hoppa på tåget 12:40 mot Båstad. Efter 5 minuter stannar tåget i en mörk tunnel & vi får då informationen att tåget har ett elfel och inte kan fortsätta så 20 minuter senare backar tåget tillbaka till stationen, yäy me eller hur? Förbannad som jag var vägrade jag hoppa på ersättningståget och som tur var så var mina föräldrar en bit utanför Göteborg så de kunde hämta mig. Nu är jag hemma och har super ont i magen, förmodligen för jag åt lax innan.. ska plugga lite och sen sova, är lagom trött efter denna helgen! P&K

20140316-213007.jpg

Kommentera

