En bra fredag

I fredags vaknade jag upp hos Noa strax innan sju. Åkte hem och gick 40 minuter med mamma för att sedan dra till skolan. Hade psykologi i endast 15 minuter innan han tyckte vi kunde gå. Hade då en fyra timmar lång håla framför mig så jag och Linnéa fixade lite småsaker inför en överraskningsfest de skulle ha på kvällen. Efter historian drog jag hem och städade lite innan Hanna, Clara & Lilli kom. Hade sedan en grymt mysig och välbehövlig kväll med mina fina gamla vänner och vi fick pratat om en hel del. Bästa tjejerna!

20140316-171930.jpg

Kommentera

