min helg i text

Det blev att jag spenderade fredagen hemma i sängen med en påse chips och one tree hill som sällskap då min mage inte vart på min sida. Igår hängde jag ute i vårsolen med mamma och pappa. Grillade korv till lunch och helgrillad fläskfilé till middag, mums. Åkte till Noa vid tio och drygade hela kvällen då han satt och spelade mestadels. Fick dock ett glatt samtal mitt i natten från Lina & Abbe som var på 18-års fest, alltid trevligt! Somnade först vid 4-halv 5 dumt nog. Idag vaknade jag vid elva, drog hem och grillade korv ute i solen igen med mamma & pappa samt min syster som är hemma över natten. För en stund sedan åt vi middag och nu tänkte jag kolla igenom lite skolarbeten. Nästa helg blir som tur är lite mer innehållsrik då både fredagen och lördagen redan är planerade, kommer nog bli bra! 

sundaycollage

Kommentera

