4 mars 2014.

Månaden har övergått till mars och det är ljusare längre för var dag som går vilket är helt underbart.

Jag har de senaste åtta timmarna legat i sängen och tittat på one tree hill då jag inte vågade riskera att åka iväg till skolan för att mina föräldrar är matförgiftade eller något liknande, inte jätte mysigt. För övrigt borde jag plugga spanska men det känns bara lönlöst och så saknar jag min pojkvän samt allt som har med Mellbystrand att göra, man har då sina dagar!

20140304-162743.jpg

Kommentera

