en bättre lördag

Vaknade vid tio, tog med mig en oöppnad bok ner och slog mig ner i fåtöljen. Fastnade med den där boken till klockan var runt halv ett och då var boken utläst haha. Fick ett ryck och drog på mig träningskläder, satte hörlurarna i öronen och drog sedan ut på en skön powerwalk. Gick bort till Norrviken och tillbaka vilket var grymt härligt, kände mig så duktig haha! Åt sedan lunch, tog en dusch, tittade på lite serier och åkte iväg till Noa en stund. Vi var på Willys och tittade sedan på fotboll med Tom, Louise & Jonar. Åkte hem och åt en fantastisk skaldjurspasta med mina föräldrar, Lotta & Eskil innan jag åkte tillbaka till Noa igen och sov där. Riktigt bra dag!

20140302-214602.jpg

20140302-214620.jpg

Kommentera

