27 februari 2014

God kväll kära vänner!

Idag är det torsdag vilket betyder att det är fredag (❤) imorgon och jag får äntligen träffa min älskling, hihi. Denna veckan har vårsolen vågat smyga sig fram och även lite plusgrader, därför invigde jag converse och min fina vårjacka idag och jag frös inte en gnutta, hur underbart?! Hade för övrigt matteprov i aulan idag – tröstade mig med lite godis, ingen vidare bra system om jag får säga det själv. MEN jag och min kära moder ska faktiskt börja träna tillsammans och jag tror det kan bli riktigt kul! 🙂 måste nog dock tänka över om jag ska köpa ett års gymkort igen men tanke på hur mycket det förra användes, HEHE. Nu ska jag skriva två skolarbeten som ska vara inlämnade imorgon och om jag blir klar innan natten ska jag helt enkelt bara chilla galet, som vanligt alltså 😉

20140227-204506.jpg

Kommentera

