long time no seen

Ungefär tio dagar har gått sedan jag bloggade sist. Lovet har bara sprungit förbi och idag är det redan söndag. Större delen utav mitt lov har jag spenderat i Sälen med bland annat mina föräldrar och Noa! Vädret var ingen vidare – därav ingen vidare skidåkning, snö fanns det dock i massor så det var riktigt mysigt i alla fall. Ett standard besök på Lammet och Grisen hann vi också med, godaste maten som finns! Igår begav vi oss ju då hem, var hemma vid två och stack till Elin någon gång efter fem. Snackade om precis allt som cirkulerar i våra huvuden och jag tror vi båda två fick lättat på hjärtat en hel del, hon är bra hon. Åkte till Noa vid elva, kollade how i met your mother och lite sånt innan vi somnade.

Vaknade vid halv elva idag, låg och snackade med Noa i några timmar innan jag drog hem och käkade lunch med mina föräldrar framför hockeyn. Har även hunnit med lite (för lite) plugg och ja, det var min söndag det! Imorgon väntar skola och en redovisning som jag inte alls ser fram emot, stort + dock på att min historiaklass består av typ 8 elever!

20140223-175152.jpg

Kommentera

