Glad alla hjärtans dag! ❤

En ledig fredag och ett helt sportlov framför mig, kan det bli bättre? Ja faktiskt. Idag är det alla hjärtans dag och den ska jag självklart spendera med min älskling! Har inte träffat honom på hela veckan så jag saknar ihjäl mig efter honom hihi. Just nu sitter jag i alla fall och tittar på Catfish, har satt igång torktumlaren + tvättmaskinen och ska börja städa mitt rum nu, känner mig effektiv! Funderar på att baka också? hmm..

Min vecka har varit ganska seg. Känns som att jag har varit en person i skolan och en helt annan hemma. I skolan har jag varit glad och drivit på som vanligt, fått en hel del gjort med och hemma har jag varit grinig, ledsen, haft ångest för skolan och varit allmänt nere.. sportlovet kommer verkligen lägligt med andra ord. Behöver få spendera tid med Noa, mina föräldrar och bara få ta det lugnt och göra roliga saker. Mina planer har dock skjutits fram lite men det gör faktiskt ingenting, det betyder bara att jag hinner umgås med lite vänner också! 🙂

Ska återgå till mitt städande nu, P&K

PicMonkey Collageddd

Kommentera

