när allt är falskt och fel

23:22 visar klockan. Jag ska upp 06:00. Bussen går 07:20 och spanskan börjar 08:10. Har jag pluggat på mina glosor? nej det har jag inte. Lektionen efter är ledarskap- och organisation. Har jag pluggat inför provet? nej det har jag inte. Så vad har jag gjort idag? jag slutade två timmar tidigare och sedan dess har jag försökt plugga, gjort allt som finns att göra på datorn, gråtit några skvättar för jag är så jävla hopplös, spelat splashy fish och allmänt drygat för att undvika plugget. Funkar denna taktiken om man vill få godkänt? nej. Är jag medveten om detta? ja. Orkar inte. Tack och hej.

Kommentera

