dagar som springer förbi

Måndag 10/2 1014.

I helgen har jag tagit det lugnt, umgåtts med familjen, myst lite med syster, pratat i telefon med min bror för första gången på någon månad – helt sjukt vad snabbt tiden går – och så har jag hängt lite med min fina pojkvän. Igårkväll var jag hemma hos hans mamma med större delen av deras familj där vi blev bjudna på middag, myste med Dunder, spelade monopol och tittade på kusinens nyfödda lilla bebis, riktigt mysig kväll!

Idag är det däremot måndag och jag började dagen bra med att vakna utvilad redan vid nio vilket gav mig 2.5h att bara ta det lugnt, såå härligt! Hade sedan historia, spanska och matte innan jag fick bege mig hemåt igen. Hade en mysig fika för mig själv i soffan och sedan hjälpte jag pappa att göra auberginelasagne som var hur god som helst! Dock så har jag ont i magen nu as usual.. för övrigt sitter jag och lyssnar på P3 där de spelade in hela Veronica Maggios konsert i fredags som jag var på och åh vad bra hon är och med facit i handen så kan jag ju säga att artister verkligen är bättre i verkligheten, känslan i det hela är så man tappar andan. Skjuter upp plugget för onsdagens prov samt glosor och torsdagens inlämning för att läsa bloggar och lägga mig tidigt, nästan värt.

Bild 2014-02-01 kl. 17.48 #4

Kommentera

