paradise hotel final

Sitter klistrad i soffan framför finalen i Paradise hotel! Efter reklamen avgörs det. Jag tycker Aina eller Thobias ska vinna men ah dom står ju inte tillsammans haha. Sitter faktiskt och skriver på ett arbete i historia med, ganska dumt då mitt arbete i samhälle ska vara färdigt tidigare menmen. Nu ska jag fortsätta titta och sedan ska jag somna gott i min gosiga säng, godnatt

update; dom måste skoja med oss, vad tänker folk med?! fy för vad mycket hat jag känner mot den här människan, usch.

Kommentera

