eftermiddags rage

Orkar inte att jag har sjukaste humörsvängningarna. Satt och skrattade igenom hela mattelektionen med Linnéa för att sedan bli sur på bussen för nästan ingenting och nu ligger jag här i min säng ännu mer förbannad efter att ha sett gårdagens PH avsnitt, känner typ att det inte finns något hopp för mänskligheten?? Människor är dumma i huvudet och det är bara att inse, pinsamt är det. Såg även ett klipp från Ryssland om hur homosexuella blir behandlade och kände bara ”VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKOR?!?!?!?!??!” Klart som fan man ska få vara lagd åt det hållet man vill/är född till? Det finns väl inte en enda människa som bara nej men oj förlåt för att  jag tänder på folk av mitt egna kön men ni har rätt, jag kommer sluta känna så, sålänge kan ni ju alltid halvt slå ihjäl mig för det? Störda jävla människor säger jag bara. Ryssland äcklar verkligen mig. ALLA ska ha rätt att älska den dom vill och inte en jävel ska ifrågasätta det, punkt slut.

Förutom mitt rage där så saknar jag min pojkvän, längtar sönder till fredagen och dränker mig själv i en hög av läxor som bara blir större – tyvärr. Har inte alls orken att sätta mig och plugga vilket är lite synd då jag har tre prov framför mig (som jag vet om) samt fyra inlämningar, woho liksom.

 

Kommentera

