min helg

Fredagen: kvällen slutade betydligt bättre än dagen! Hann se på grown ups 2, pain and gain & soul surfer, hade en lång mysig middag med min kära pappa då jag även fick lätta lite på tankarna och så åt jag dillchips, mums.

Lördagen: Vaknade upp utvilad och glad. Hämtade min moppe hos Noas pappa så hann även med att gosa lite med Dunder, körde inom Noa och pussade lite på honom innan jag åkte hem och städade hela ovanvåningen. Vid 6 kom pappas ena syster med familj på middag och det var hur trevligt som helst! Åkte sedan hem till min älskling och sov där.

Söndagen: Vaknade upp bredvid en väldigt sömnig Noa vid halv elva och drog från honom vid tolv då det började snöa massa. Vid tre kom saknade Maja hem till mig! Vi bakade scones, drack chailatte och pratade om allt mellan himmel och jord, riktigt mysigt! När hon sedan åkte gjorde jag och pappa fläsk med raggmunkar och det blev riktig gott faktiskt. Nu sitter jag här och försöker (med betoning på försöker) göra spanska, mhm..

Bild 2014-01-26 kl. 21.21 #7

Kommentera

