världens absolut sämsta dag

Mår inte 100 alltså, varken i kroppen eller huvudet. Var hemma från skolan i onsdags för att vila, dock så åkte jag till skolan på eftermiddagen när alla andra hade slutat för att ha extramatte med Linnéa vilket ändå kändes helt okej. Mer då? hade 14 månader med Noa igår, vi käkade kebab och tittade på catching fire som var en riktig besvikelse. Vaknade upp imorse med huvudvärk, illamående och en mage från helvetet. Drog till skolan ändå, hade en halvdryg psykologilektion för att sedan ha 3h håla i min ensamhet. Gick sedan till min lektion och får höra att jag inte ens behöver vara där?! bästa av allt? missade bussfan med EN minut. Kan verkligen inte beskriva med ord hur sjukt jävla förbannad jag var. Allt det där med ett humör som redan var fruktansvärt, ville bara gråta hela vägen hem. Stannar därför hemma ikväll med bra filmer på teven och en skål dillchips bredvid mig och tar det lugnt.

hhdiidihh

Kommentera

