för varmare tider

Hej gott folk! Idag är det måndag och det var ju lagom jobbigt att ta sig upp imorse vilket resulterade i 30 minuters snooze. Betade av skoldagen ganska snabbt tycker jag, fick goda nyheter på ledarskapen och tyckte inte ens det var jobbigt att gå till fyra för att ha matte med Linnéa, dagens minus var väl att bussen var ovanligt sen så jag fick stå och frysa i evigheter #hatakylan.

Kom i alla fall och tänka på vad jag vill ha på mig i vår, alltså när det börjar gå mot varmare tider och på listan följer en ny skinnjacka, ett par vita eller svarta (varför inte både och?) låga converse, ett par boyfriend jeans i den perfekta blåa färgen samt ett par svarta Dr Denim jeans som jag har suktat efter ett bra tag nu så det köpet lär bli av snabbare än de andra om jag känner mig själv rätt. 

inforvaren

Kommentera

