spontanaste beslutet någonsin

Efter en middag bestående utav en stek, coleslaw och en sås som var en fröjd för smaklökarna fick jag ett ryck så jag slängde på mig mina träningskläder (bland annat mina nya träningstights & min nya sportbh som var grym), åkte inom Noa för att hämta min tag och sedan drog jag till gymmet (!!). Sprang och gick på bandet i 15 min och sedan körde jag 10 min på crosstrainern följt av lite stretching och sedan var jag klar, det krävs minsann inte mycket när det är intensivt! Har ju inte tränat på TRE månader så jag har inte kunnat andas ordentligt på 30 minuter nu, bra kondis där Tyra! Känner mig i alla fall jätte duktig och nu ska jag belöna mig med en lång välbehövlig dusch, P&K

Bild 2014-01-19 kl. 21.12 #3
Halllooo tomathuvud!

Kommentera

