livet går framåt

Goddagens gott folk!

Idag är det måndag igen och jag sitter för tillfället i biblioteket med Linnéa och gör nada. Helgen har jag spenderat med Noa, vi har pussats massor, tittat på film, haft kittelfighter, ätit mat och bara allmänt myst.

För övrigt så har jag inte ätit gluten på en hel vecka nu och tro det eller ej men jag har inte haft ont i magen en enda gång (förutom när jag varit super duper mätt det vill säga) och det känns helt sjukt bra. Dock så är jag lite chockad över hur mycket gluten jag brukade äta och hur mycket det är gluten i, för det är ingenting man tänker på om man inte äter glutenfritt. Jag kommer i alla fall hålla mig till att inte äta gluten så härmed får jag avsäga mig all mat med gluten så hejdå normal pizza, normal pasta, gott bröd, olika godissorter mm. men det är inte hela världen, jag säger istället HEJ du smärtfria mage, jag tror vi kommer trivas väldigt bra ihop. 

Bild 2014-01-13 kl. 09.27 #2

Kommentera

