thank god it’s friday!

Heeej gott folk!

Imorse: Försov jag mig big time. Sov i tio timmar, blev väckt när bussen gick, fick skynda mig som sören, fick köra ikapp bussen, hann med bussen, tidig till skolan. DEN NI!

Under dagen: Psykologi, fyra timmar håla, lunch på Grafitti, minishopping, plugg, historia, slutade tjugo minuter tidigare = halv fyra.

Eftermiddagen: Gjorde syntest (sådär 11 månader efter jag gått kursen) & tittat på filmen enough said, ganska bra faktiskt!

Nu: Står och lagar middag med pappa och lite senare kommer min älskling och myser med min, prima.

Kommentera

