1 januari 2014

Nyårsafton var riktigt mysig! Vi åt trerätters i form av toast skagen till förrätt, hjort med risotto och vinsås till varmrätt och sorbet till efterrätt, helt fantastiskt gott. Vid tolv gick vi ut och smällde lite raketer, skålade, kramades & det bästa av allt var att jag fick jag min nyårs kyss av min älskade pojkvän! ❤ idag vaknade jag upp hos Noa strax innan halv ett och det kändes underbart att inte må dåligt haha. Åkte hem och gjorde hemmagjord chailatte och oh my vad gott det var, nästan godare än den på espresso house! För övrigt har jag nyss ätit en god middag med min familj för att starta 2014 på ett fint sätt och resten utav kvällen spenderar jag nog faktiskt i min säng med oth på skärmen. P&K

20140101-213610.jpg

20140101-213623.jpg

Kommentera

