nyårs löften eller nyårsönskningar?

Är det inte sjukt att det är sista dagen på 2013 idag? Min personliga åsikt är att 2013 har varit ett riktigt bra år faktiskt och jag hoppas 2014 blir minst lika bra men för en gång skull ska jag försöka låta bli att ha några förväntningar på det nya året. Avslutar 2013 genom att spendera kvällen med min pojkvän, familjen och en hel del vänner till familjen. God mat, en snygg outfit och trevligt sällskap är ingredienserna för en lyckad kväll!

2014 ska jag inte heller ha några nyårslöften utan det är nyårsönskningar som gäller vilket jag tycker är en grym idé då det är lätt att man endast blir besviken på sig själv om man inte förverkligar sina nyårslöften. Så, om exakt ett år från nu kan vi gå tillbaka och se om några av våra önskningar slog in, hur låter det? Ha nu en riktigt bra nyårsafton och ta det lugnt! Gott nytt år mina vänner. 

newyear

Kommentera

