Summering av Stockholm

Vi drog upp i söndags, åkte inom Falköping för att hämta min syster och äta lunch och sedan fortsatte vi till Stockholm. Pyntade lägenheten och gjorde knäck innan vi gick och la oss. I måndags gick vi på stan hela dagen men då mådde jag ingen vidare så kvällen spenderade jag i sängen med one tree hill! På tisdagen var det julafton och den kan ni läsa om i det föregående inlägget. Juldagen var typ den tråkigaste dagen någonsin, allt vi gjorde var att ta en kort promenad och resten av dagen spenderade vi inne med julfilmer. Torsdagen var den sista dagen för oss i Stockholm. Vi gick upp tidigt för att åka ut till en outlet i Barkaby där jag inskaffade ett par träningstights och sedan åkte vi vidare till kusinerna igen på lunch dit även mina sysslingar kom. Efteråt drog jag och mina syskon till stan där det var mellandagsrea = mycket folk! Jag fick med mig min efterlängtade odd molly blus och ett halsband hem så jag var mer än nöjd! Vi var hemma i Båstad strax efter tio på kvällen, nöjda över att slippa sitta i bilen ännu längre. Fin jul!

20131228-115359.jpg

Kommentera

