Uppesittarkväll

Idag är det dagen före julafton och jag har tillbringat dagen med att gå i affärer med min kära familj, dock så har jag inte mått alls bra och har varit svimfärdig i stort sett hela dagen vilket inte är någon vidare. Efter en tidig julmiddag la jag mig vid sju, fick höra min älsklings röst i några minuter och efter det har jag bara tittat på one tree hill, har börjar om från början igen, älskar den serien! Får nog gå och lägga mig på riktigt snart i alla fall så man orkar gå upp och öppna paket imorgon 😉

20131223-214347.jpg

Kommentera

