en liten summering av 2013

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Jag sommarjobbade (otroligt mycket), annars kan jag faktiskt inte komma på något.

Höll du några av dina nyårslöften? Mina löften var att ta tag i träningen, vara gladare och leva lite mer och jag kan direkt säga att jag misslyckades totalt med träningen, humöret har gått upp & ner men jag har mestadels varit glad och levt, ja det får jag nog säga att jag har gjort lite mer än vanligt.

Vilka länder besökte du? England och Danmark vad jag kommer på.

Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014? Mer motivation till träning och skola, därav även bättre betyg. En resa till ett varmt land hade inte heller suttit fel.

Vilket var ditt största misstag? Saker så som att jag inte visste hur man hanterade den summan pengar jag hade efter sommaren så jag gjorde av med allt på bara några få månader vilket inte känns särskilt bra i efterhand. Ångrar även att jag inte la mer tid och energi på skolan, trots att jag tycker skolan är otroligt tråkig och jobbig så får jag dåligt samvete över hur lite jag har brytt mig.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat helt klart.

Vad gjorde dig riktigt glad? Min älskade pojkvän, mina fina vänner & sommaren.

Mådde du bättre eller sämre än vad du har gjort under tidigare år? Jag får nog faktiskt säga bättre, har mestadels varit lycklig rakt igenom.

PicMonkey Collagehihi

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Träningen och skolan återigen.

Blev du kär? Jag blir bara kärare och kärare för var dag som går, får inte nog av min fina Noa & just nu saknar jag honom något otroligt.

Vilken var din största musikaliska upptäckt? Där får jag nog svara Veronica Maggio, aldrig tidigare har jag lyssnat på hennes låtar men i år så.

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag vaknade upp till sång bredvid min älskling, hade en lugn dag och sedan på kvällen kom släkten på middag.

Hur skulle du beskriva din klädstil? Enkel men snygg. Den består i stora drag av svarta jeans, enkla blusar & t-shirtar.

Vad fick dig att må bra? Noa, mina vänner & sommaren.

Vad fick dig att må dåligt? Stress, hat och ångest över skola och träning.

Hur kommer nästa år skilja sig från det här? Till att börja med blir jag ju faktiskt myndig under nästa år och skaffar förhoppningsvis körkort strax därefter (sjukt) annars kommer det nog vara ganska likt 2013.

Något du vill säga till dig själv inför 2014? Börja plugga tidigare/mer och försök fokusera mer. Försök ha en positivare inställning till saker och ting, det underlättar alltid!

heiiii

Kommentera

