en fullspäckad fredag

Igår var det fredag vilket för min del betydde skolavslutning, finally! Vid kvart i nio satt vi i klassummet och fikade lite innan vi gick till aulan där det var julavslutning. Min vän Fanny skulle sjunga och då jag aldrig hört henne sjunga innan satt jag spänd till max när det var hennes tur men när hon väl började sjunga kunde jag inte annat än att sitta och gapa, hon sjöng så otroligt fint så det var sjukt, blev så stolt! Efteråt drog jag, Linnéa, Lina, Hanna och Elinor hem till Elinor i Gånarp där vi hade julfika. Satt och pratade och allmänt mös i fyra timmar och sedan precis innan jag Hanna & Linnéa skulle gå så tar Lina fram en påse och säger att hennes mormor ville ge mig en present – då har alltså hennes översöta mormor stickat en mössa till mig åh jag blev så glad! det gjorde verkligen hela min dag. Efter tog i alla fall jag, Hanna & Linnéa tog bussen in till Ängelholm igen. Käkade på Grafitti och sedan tog jag bussen hem. Vid sju kom min kära kusin hem till mig och resten utav kvällen bestod utav tacos, film, mys, prat, godis och sleepover, en perfekt fredag med andra ord.

20131221-175130.jpg

Kommentera

