en årlig tradition

Idag vaknade jag och Linnea av att alarmet ringde vid elva. Hon drog strax innan tolv och vid halv ett åkte jag med min familj till en skog i Knäred där lite annat kärt folk var. Vi gick på jakt efter granar och hittade en hel del fina, grillade massvis av korv och bara mös vid brasorna, mysigaste traditionen! Träffade även de som bor i mitt gamla hus vilket kändes jätte konstigt.. men de var i alla fall väldigt trevliga så det är väl tur antar jag men jag har tyvärr fortfarande (efter 6 år…) väldigt svårt för att någon annan bor i huset som jag växte upp i.

20131221-180246.jpg

20131221-180309.jpg

Kommentera

