strandsatt

Efter en skön sovmorgon (som innehöll ännu en försovning..) hade jag en chill skoldag och sedan satte jag mig på tåget och trodde (dum som jag är) att jag skulle klara åka hela vägen till Halmstad med mitt annars så kära skolkort men icke sa nicke. Blev avskickad i Laholm och här måste jag nu vänta i en jävla timme innan jag kan ta mig till Halmstad, känns lönt. Är även sugen på en fet kebabtallrik t.ex den på bilden som jag åt för någon vecka sedan, mums.

20131219-150904.jpg

20131219-150922.jpg

Kommentera

