ett utdraget hejdå

Idag är det onsdagen den 18 december vilket betyder att jag tar jullov om exakt två dagar och om sex dagar är det julafton, skönt men samtidigt konstigt då mina julkänslor sorgligt nog fortfarande står på noll.

Idag tog jag en halvt ofrivillig sovmorgon. Försov mig först en timme men sedan tänkte jag lite att vad gör det, jag har ändå spanska första lektionen, så då tog jag en lång dusch och sedan fick jag skjuts till bussen som gick 08:20 så det var en skön morgon. Hade sedan frågesport, långlunch på 2h pga. inställd lektion, sedan tittade vi på film (the bild side) och sista lektionen hade vi ämnet jag avskyr – matte. Dock så jobbade jag och Lina faktiskt vilket jag inte minns senast jag gjorde hehe, alltid något. När jag kom hem vid halv fem skyndade jag hem till Noa för att krama och pussa på honom för sista gången på två veckor då han begav sig några steg högre upp i Sverige idag, saknar honom redan 😦 min fina älskling. Har i alla fall tre fina paket från honom att öppna på julafton plus en av hans tröjor som luktar såå gott hihi. Nu ska jag nog faktiskt ta och sova och imorgon efter skolan tar jag tåget till Halmstad för att umgås med bästis ett tag. Puss och godnatt!

Bild 2013-01-20 kl. 23.32 #2 kopia

Kommentera

