tisdagsdepp och lussepepp

Igår var jag inte jätte pepp på livet och det är jag väl inte riktigt det idag heller vilket mestadels beror på det otroligt gråa vädret, hatar att man aldrig får se dagsljuset och att det ska regna hela tiden. Men till något roligare! På torsdag är det ju lussevaka och då ska jag först på förfest hos Evelina med hela tjejligan och sedan drar vi vidare till Bahnhof, tror faktiskt det kan bli riktigt skoj. Speciellt eftersom det är första gången jag är på Bahnhof.. lite efter där ja. Som om inte det här skulle vara nog är jag även ledig på fredag, skulle ju inte kunna komma lägligare! nu ska jag försöka plugga lite matte då vi har prov på torsdag och jag kan absolut ingenting, som vanligt när det kommer till matte helt enkelt. 

Bild 2013-12-10 kl. 17.46 #2

Kommentera

