andra advent

Gårdagen tillbringade jag i sängen med min pojke, vi sov till halv två (!!) och sedan tittade vi på Föräldrafällan innan jag var tvungen att hoppa in i duschen och göra mig lite fin inför kvällen. Åkte sedan till Mellbystrand hem till Lilli som fyllde 18 i veckan! Sedan blev det tacomys med Hanna, Emma & Clara som dessutom är nyförlovad, så det var massa att fira! Sedan satt vi mest och pratade om livet och jag och Lilli däckade strax efter tolv. Idag har vi hunnit med en mysig 2 advetsfrukost och sedan klippte hon mig, finally! Senast jag klippte mig så blev det fruktansvärt. Där det skiljde som mest var det TRE CENTIMETER snett?? hur sjukt är inte det på en skala? Lilli är i alla fall en grym frisör så jag blev riktigt nöjd. Just nu pågår det lussebullsbak här hemma och jag måste nog sätta mig med matten snart, suck.

Kommentera

