30 november, galet rutinerad

Igår var det fredag och det började stabilt med att jag inte hann äta frukost, fick springa för att hinna med bussen upp till tågstationen (är man lat så är man) för att sedan åka tåg baklänges hela vägen till Helsingborg med Lina och Linnéa. Hamnade på donken, gick en sväng i stan och åkte sedan till Ängelholm för att ha historia. Åkte hem, handlade lite och åkte sedan till min fina pojkvän som ligger hemma med halsfluss, som den snälla flickvännen jag är hade jag köpt lite drickyoghurt till honom då han inte kunde äta någonting annat. Efter 10 min så stack jag hem igen och fixade mig, åt ett kycklingben i sista sekunden och fick skjuts till bussen. Åkte till Ängelholm ännu en gång och mötte upp tjejerna på skolan för att sedan se välgörenhetskonserten som några i min klass hade fixat och det var faktiskt lyckat mestadels! 🙂 sedan skjutsade Linnéas mormor oss till henne i Spannarp och det som skulle varit en tjejkväll blev en fest då våra kära boys Isak, Olle, Kalle, Zeb & Abbe trillar in efter att vi tjejer käkat middag. Vid halv ett höll jag på att svimma för jag var så trött så jag mer eller mindre stupade i säng men sov sedan förjävligt hela natten och vaknade cirka sjuhundranittiotre gånger. Idag blev jag hämtad vid nio, gick och la mig igen vid tio för att vara pigg så jag kunde gå på julmarknaden som var mellan 12-17 och vaknade… 16:50….. sju timmar efter jag gått och lagt mig?! haha fan. Missade hela dagen och hela julmarknaden, ofta ingen väckte mig liksom?! aja det var väl välbehövlig sömn i alla fall. Ikväll har jag käkat pommes, lövbiff och beasås framför en film med min käre broder och nu tänker jag gå och lägga mig igen för att vakna upp till Första advent, hur sjukt är inte det?!

Bild 2013-11-30 kl. 23.14 #6

Kommentera

