1 år vid din sida

Igår var det den 23 november vilket betydde att jag och Noa firade ett år tillsammans. Tänk att tiden går så snabbt, eller sakta, det känns som att vi har varit tillsammans betydligt längre än ett år men å andra sidan så tog det ju ungefär ett år innan vi vågade ta steget och faktiskt bli tillsammans. En lite rolig grej med vårt datum är att vi satte det i efterhand. En dag i december låg vi och pratade och jag kom på att vi ju måste ha ett datum och den 23 november var första gången jag var hemma hos honom (och dessutom satt halva släkten i köket när jag kom in haha) så vi tyckte det lät som ett bra datum, såhär i efterhand stör vi oss ganska mycket på det då vi egentligen blev tillsammans lång innan det, menmen! Jag är i alla fall otroligt glad att jag har denna charmiga, fina, roliga, konstiga, underbara, mysiga, omtänktsamma kille vid min sida & jag älskar honom av hela mitt hjärta. ❤

bestababe

Kommentera

