ute på äventyr i vintermörkret

Då var det måndag torsdag igen vilket betydde skola för min del. Slutade vid två efter en riktigt seg dag och sedan gick jag en sväng genom stan med Sara och fick faktiskt med mig hem det jag skulle ha, perfekt! Sedan jag kom hem har jag tittat på hart of dixie, ätit världens minsta kladdkakssmet (kärlek), lagat mat till mig och min kära broder och även varit på äventyr med honom ute på Norrviken då min lilla mamma glömt att låsa på kontoret, jag kan säga att det är lite lagom läskigt att vara där ute när det är kolsvart. När vi kom hem städade vi köket och sedan tittade vi på The hunger games, kände att det var dags att se den såhär lagom till att den andra filmen kom ut 😉

Nu tycker jag ni ska lyssna på den sköna låten under, själv inväntar jag ett samtal från min fina pojke innan jag ska gå och lägga mig, godnatt. 

Kommentera

