sick monday

Jag spenderade lördagskvällen hemma hos bästis med onyttigheter, Eva & Adam och prat till halv tre på morgonen. När jag vaknade upp i soffan dagen efter kände jag mig lite krasslig och det blev bara värre under dagen men jag knaprade i mig några Alvedon och tog en dusch för att sedan åka till Noa- och Toms släktkalas. Stannade i några timmar och fikade, sov i min älsklings famn och tittade på film innan jag åkte hem och åt en god skaldjurspasta med min fina familj. Måndagen har jag spenderat i sängen framför Orange is the new black, en serie jag började titta på idag. Har även skypat med pojkvännen i över 10 timmar idag, helt sjukt! nu ska jag i alla fall sova, blir att stanna hemma imorgon också men sömn är viktigt i vilket fall som, godnatt.

20131119-005953.jpg

 

Kommentera

