dagens lista

Dagens humör: ganska flummig om jag får säga det själv, skrattig liksom
Dagens mående:
relativit bra men trött
Dagens borde:
städa mitt rum (håller på) och plugga
Dagens frisyr:
bara fönat och nersläppt
Dagens smink:
endast mascara as usual
Dagens klädsel:
svarta jeans, boots, vit blus och en marinblå kofta/kavaj
Dagens planer:
dagen är visserligen slut snart men städa klart!
Dagens materiella vill ha:
svarta dr denim, saknar dom bekväma ohållbara sakerna
Dagens fundering:
vad jag ska hitta på när jag & min kärlek firar 1 år.
Dagens roligaste:
mitt och linnéas sjukt råa skämtande hela dagen hehe
Dagens tråkigaste:
…städa
Dagens längtan:
efter min pojkvän, saknar sönder honom
Dagens låt:
Mando diao – strövtåg i hembygden (speciellt versionen av Jens Hult från idol, såå bra!)

 

Kommentera

