allt skit i bagaget

Sedan ungefär två år tillbaka har jag haft en hemlig blogg, en blogg där jag har skrivit av mig när jag har varit förbannad, när jag har suttit och gråtit medan jag skrivit och när jag har varit så lycklig att jag nästan lyft från marken. Idag skulle jag bara gå in och läsa lite och det första som händer är att jag får ångest, ångest över all skit jag har skrivit, gamla minnen som river upp nya sår helt enkelt och då slog det mig att det bara vore dumt om jag hade kvar den så jag raderade hela skiten och det kändes som en ren lättnad. Duktighetspoäng +1 till mig. Vad har vi lärt oss av detta? jo att om du har någonting eller någon i din närhet som du inte mår bra av så gör dig av med det/den så kommer du garanterat må hundra gånger bättre. #dagensvisdom

large

Kommentera

