det eviga så kallade ”pluggandet”

Som vanligt sitter jag här med ett nästan tomt dokument ett dygn innan mitt arbete ska vara inlämnat och självklart har jag haft säkert över en månad på mig att göra det. Ork och engagemang finns det minsann för lite av i min kropp. Dock så är jag ganska glad ändå av någon anledning, något gott som kommer ur mitt arbete är i alla fall att jag verkligen uppskattar det jag har då jag skriver om barnadödlighet vilket ofta beror på att de inte har tillgång till mat, rent vatten eller sjukvård. Tänka sig vad bra vi i Sverige har det. Bild 2013-11-06 kl. 21.08 #2Bild 2013-11-06 kl. 21.08 #2

Kommentera

