avskyvärda höst

Samma visa varje år, så fort löven faller från träden och det nästan hinner bli mörkt innan man kommer hem från skolan så kommer det. Vad är det då? Det är att ständigt vara trött, att bli på dåligt humör för ingenting, att känna att allt är eller går fel och inte ha ork till någonting. Idag har jag blivit djupt besviken på mig själv då jag fick tillbaka två prov, jag har blivit riktigt irriterad för ganska små saker och så har jag haft en allmänt dålig dag. Två dagar in på veckan efter lovet och jag är så skoltrött att jag hade kunnat hoppa av gymnasiet vilken sekund som helst, varför valde jag samhälle? blir bara så trött på allt.

Kommentera

