Halloweenfesten

I onsdags vaknade jag upp hemma hos min älskling och efter lite filmtittande så begav jag mig hemåt för att packa. Först vid halv fem tog jag moppen hem till Lina och sedan käkade vi mat innan vi började fixa oss för kvällen. Vid sju anlände vi till lokalen där vi pyntade lite, ställde iordning osv. och sen vid åtta började folket rulla in. Vi blev runt 50 pers och alla var faktiskt utklädda så det var riktigt kul! Jag själv var dock så trött under hela kvällen så jag hade ingen vidare roligt men det är väl så det blir när man själv har fest också för då vill man ju ha koll på vad som händer hela tiden. Som tur var så verkade alla andra ha kul och vid halv tre begav jag och Lina oss hem och la oss ganska snabbt, dock så kunde jag knappt sova på hela natten menmen..

20131103-174822.jpg

Kommentera

