the end..

Mitt liv har officiellt gått under, haha nej men åh. Jag såg precis det absolut sista avsnittet av Gossip girl och jag är så.. jag vet inte, det känns hemskt och konstigt och slutet var verkligen inte vad jag förväntade mig! Men ack så fint. Nu blir det att övergå till den tredje säsongen av en annan bra serie, Hart of dixie. För övrigt åt jag nyss lunch på Sand med min kära mamma och om en liten stund ska jag bege mig till bussen som tar mig och Linnéa till Väla! Förhoppningsvis kommer jag inte därifrån tomhänt.. 

Bild 2013-09-25 kl. 15.02 #2

Kommentera

