Det här med matlagning

En sak jag har väldigt svårt att förstå är hur mina föräldrar kan komma på vad man ska äta till middag varje dag! Jag kan gå och fundera hela skoldagen och sen har jag ändå inte kommit fram till något när jag ska gå och handla haha. En annan sak är hur sjukt dyrt det är med mat?! Jag menar hur ska man överleva som student? Känner att jag nog borde bli lite mer ekonomisk.. aja, nedanför ser ni tre middagar, den första var absolut godast, dock så fick jag extremt ont i magen efter för jag inte tål sån lax heh men i alla fall. Efter ser ni en mysig tevemiddag med fläskfilé och pommes och sist var vi lite lata så vi gjorde korv med bröd, gott det med!

20131025-093944.jpg

20131025-094037.jpg

20131025-094141.jpg

20131025-094222.jpg

Kommentera

