en grym långhelg

20131002-143404.jpg
I torsdags kväll jobbade jag på Plantskolans event och tjänade lite pengar, alltid trevligt!

20131002-143558.jpg
I fredags åkte jag och tio andra tjejer från min klass hem till Elina i Örkelljunga där det vankades en ultimat tjejkväll som både blev rolig och mysig, en lyckad kväll med andra ord.

20131002-143959.jpg
I lördags tog jag och min älskade mamma tåget till Göteborg där vi mötte upp min moster och kusin. Vi checkade in på hotellet och sedan gick vi och åt på Jensen böfhouse vilket var sjukt gott! Resten av dagen ägnade vi åt att trängas med alla människor på gator och i affärer.

20131002-144301.jpg
Jag såg ut lite si såhääär..

20131002-144452.jpg
Som avslut på en super mysig miniresa åt jag och mamma den godaste sushin någonsin inne på NK, love it!

Kommentera

