1 oktober, en tisdag

Jag tänkte att månaden skulle börja perfekt med nya möjligheter och nya mål men jag svek mig själv redan första dagen då jag varken har tränat eller pluggat idag. Dock så åkte jag faktiskt till gymmet men jag glömde självklart min bricka och blev därför sur och sket helt i det. Myste lite med Noa istället innan jag åkte hem och kom över ett långt blogginlägg om tsunamin i Thailand som fick hjärtat att värka och tårarna att rinna. Nu ligger jag i sängen och känner ångest inför morgondagens uppsats i spanska och över det faktum att hela min vecka redan är uppbokad, när ska jag hinna andas? Allt känns så snett på något sätt.

20131001-210300.jpg

Kommentera

