21 september

Hur såg du ut för ett år sedan?


jag såg ut som såhär, till vänster då alltså. 

Vilket är ditt mest använda ord denna veckan?
Skjut, som i skjut mig, har varit på dåligt humör haha
Har du någon fobi?
Ja, jag avskyr spindlar eller när man är i ett rum och det är så varmt eller så mycket folk att man inte kan andas.
Vad är det godaste du har ätit hittills denna veckan?
åh, lätt gårdagens middag som bestod utav hummer till förrätt och sedan flygande jakob, godaste!
Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
Fick ett fint grattis-sms av bästis innan hihi.
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Igår, var väldigt nöjd över att jag vågade klippa av så mycket av mitt hår!
Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Förhoppningsvis blir dagen bra!
Vilken är din pepplåt för tillfället?
Tonight – Galavant

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Jag har tittat på gossip girl som vanligt.
Har du gjort/kommer du göra något denna veckan som du inte har gjort förut?
Tjaa det är ju inte varje dag man fyller 17 faktiskt!
Vad oroar du dig för?
Min framtid
Vem är den kändaste personen du har sett den senaste tiden?
öhm.. ingen vad jag vet.. finns inte så mycket folk av det slaget här haha
Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Mitt humör haha nej men en uppgift vi har fått i samhällen, jag förstår iiingenting
Har veckan varit bra än så länge?
Både ja och nej, mycket ups- and downs.
Kommentera

