We’ll be counting stars

Såhär mitt i mitt icke-pluggande tänkte jag att jo men det var nog längesen jag uppdaterade min spotify-lista, bäst att göra det istället för att ägna mig åt samhällen! standard. Gjorde tacos med min kära bror innan då jag har lyckats smitta båda mina föräldrar, kan ju säga att det inte är sådär jätte uppskattat. Känner att jag visar för lite uppskattning till min bror ibland men jag är så otroligt glad att just han är min bror, han ställer alltid upp och förstår alltid på ett sätt som inte alla andra gör, bäst är han. För övrigt hatar jag skolan, vill hoppa av spanskan då jag har läst det i fem år och knappt kan skriva en mening rätt – känns lönt, saknar folket på Halländska sidan lite för mycket, måste klippa mig snart och mest av allt vill jag spendera de regniga dagarna nerbäddad i sängen bredvid min mysiga älskling och en bra film men man kan tydligen inte få allt här i världen.


bättre på spotify dock

 

Kommentera

