31 augusti, lördag

Igår när jag vaknade upp hemma hos Lina kan man väl säga att jag mådde som jag förtjänade haha, jag och Lina hade dock ganska roligt åt det! Fick skjuts hem av Linas fantastiskt snälla mamma och sedan låg jag i sängen hela dagen och tittade på gossip girl. På kvällen tog jag en dusch och gjorde mig lite fin innan min pojke kom hit. Vi stack och handlade och sedan käkade vi lövbiff med pommes och bearneissås framför filmen now you see me, dock så somnade jag i soffan redan vid elva..

20130901-214523.jpg

Kommentera

