Sommarlista

Har du varit sjuk eller skadat dig? Förutom skoskav och lite blåmärken här och var så har jag mått ovanligt bra faktiskt!
Bästa köpet? Hm.. min långkjol tror jag, löööv it!
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder alla gånger.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket. Alla fina sommardagar ute med vänner från alla olika håll och kanter, mysiga kvällar med min älskling och allmän sommarlycka står högt på den listan.
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om den här sommaren? Är dålig på att minnas sånt faktiskt men Under the sun – John De Sohn har spelats en hel del!
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Klart det finns ups and downs men om jag får säga det själv så har jag helt klart varit gladare.
Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? Solat och hållt lite mer i mina pengar hehe.
Vad önskar du att du gjort mindre? Krängt så sjukt mycket onyttigt haha, men är det sommar så är det, right?
Hur tillbringade du midsommarafton? Jag med Noa i Mellbystrand hos några vänner till familjen på middag och sedan drog vi på fest!
Blev du kär i sommar? Kärare i så fall, har redan världens bästa.
Hur många förhållanden? 1.
Favoritprogram på tv? Hart of dixie, How i met your mother och gossip girl.
Vad har du gjort i sommar? Myst med Noa, jobbatjobbatjobbat, hängt med mina underbara vänner, festat, ätit gott, badat & solat, shoppat i Göteborg och hängt på Liseberg, målat om mitt rum, varit på Helsingborgsfestivalen, cyklat på Ven, myst i Danmark och haft det allmänt jätte bra.
Vad ångrar du? Att jag har ägnat för mycket tanketid åt skolan de senaste tre veckorna vilket har förstört glädjen i att ha lov lite.
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Ja om vi hade åkt till vårt sommarställe i Sömstad men det var ingen som hade tid. Det är första gången i mitt liv som vi inte åker dit så jag är väldigt besviken över det.
Hur skulle du beskriva din stil i sommar? Enkel men snygg.
Vad fick dig att må bra? Ledigheten, Noa & mina vänner!
Hände det något jobbigt i sommar? Kommer inte på något just nu så förmodligen inte.
Vad gjorde du första veckan på sommarlovet? Jag hängde med mina fina Mellbystrandare, jobbade en hel del, firade min brors student, myste med Noa och träffade lite annat trevligt folk.
Några ledord om din sommar? Sol, lycka, vänner, skratt, mys, mat, jobb.

Sista frågan, är du nöjd med sommaren 2013?
 Jag är grymt nöjd! Bästa sommaren.

20130817-174324.jpg

Kommentera

