Kräftskiva 130813

I tisdags skulle jag köra till bästa Hanna i Mellbystrand vid ett-tiden så på vägen passade jag på att överraska min söta pojkvän som låg och sov och sedan åkte jag vidare till Elin för att snacka om viktiga saker i livet och käka nudlar. När jag kom till Hanna var jag dygnsur eftersom att det självklart spöregnade hela vägen. Bytte om till myskläder och sedan satt vi och snackade någon timme innan vi drog till maxi och handlade och sedan till donken och åt. Vid sju kom Clara och Lilli och då började vår fina kräftskiva! Vi käkade mat i mängder och sedan tog vi med kladdkaka ut till Hannas nybyggda friggebod där vi satt och kollade på film och snackade tills klockan var ganska mycket och sedan somnade jag och Hanna där ute till ljudet av regn och åska, ganska mysigt faktiskt.

20130816-150806.jpg

20130816-150815.jpg

20130816-150832.jpg

Kommentera

