lördagen och söndagen

I lördags vaknade jag upp på värsta sätt, nämligen av att min pappa låg och spydde man bara yäääy. Självklart kunde jag inte somna igen förrän vid tio och sedan vaknade jag inte förrän vid tjugo i tre hehe. Mina planer för dagen förstördes ju ganska snabbt i och med att jag inte ville riskera att lämna huset ifall jag också skulle bli dålig så jag stannade inne hela dagen och tittade på gossip girl, ganska mysigt faktiskt. Som tur var så blev jag aldrig sjuk och dagen efter mådde min pappa prima igen så jag var med Noa hela dagen och sedan på kvällen hade min familj kräftskiva så jag var i himmelriket, jag ÄLSKAR skaldjur! Drog sedan hem till Noa och sov där, myyys.

20130813-174930.jpg

20130813-174938.jpg

20130813-174945.jpg

Kommentera

