ljusfesten i ängelholm

Vaknade upp bredvid världens bästa kille efter att han åkt hem till mig mitt i natten för han saknade mig hihi sötis. På dagen låg vi och mös och så gjorde han amerikanska pannkakor till oss medan jag hoppade in i duschen och fixade mig inför kvällen. Vid halv fem skjutsade vi hem honom och sedan fortsatte vi till Ängelholm där jag mötte upp Linnéa och hennes vän Madde. Lite senare kom även Lina, Evelina samt Hanna och då drog vi och köpte kinamat som vi tog med oss hem till Hanna. Satt ute och käkade, pratade och förade lite innan Sebastian kom och då gick vi in till stan för att titta på båtarna och fyrverkerierna! Träffade lite kompisar som vi hängde med och sedan hände inte mycket mer så jag blev hämtad strax innan ett!

20130813-173251.jpg

20130813-173302.jpg

20130813-173330.jpg

20130813-173342.jpg

20130813-173359.jpg

Kommentera

